fbpx

Фінансова грамотність

Знання фінансової грамотності виробить звички фінансово успішної людини.

8 - 15 років

12 занять

Сертифікат

2200 грн.

Базовий рівень. Фінансова грамотність

План навчання

Дозволить зрозуміти як взагалі виникли гроші, функції грошей і яка їх цінність для людей і для кожного учасника курсу.

Розглядаємо види сімейного бюджету. Вчимося планувати сімейний бюджет, як вести облік витрат і доходів.

Закупимо продукти для страви, вирахуємо вартість страви та окремої порції, обговоримо правила економних покупок, руйнуватимемо секрети маркетингу та знаходитимемо вихід із неприємних ситуацій, що трапляються у супермаркетах.

Діти аналізуватимуть, куди витрачають власні кишенькові гроші і чи є у них можливість заробляти самостійно вже сьогодні і вивчатимуть правила безпечної поведінки з грішми.

Найкраща можливість застосувати вже здобуті знання на практиці. Українські реалії, в які потрапляють діти, змушує їх думати не ординарно, знаходити шляхи вирішення там, де їх здавалося б, не може і бути.

Як спочатку досягнути фінансової захищеності, потім стабільності і, нарешті, незалежності, діти вчитимуться на занятті «Фінансова незалежність та стабільність».

Допоможе збагнути, що мрії легко стають реальними, якщо їх перевести у розряд цілей та планів і скласти покроковий план для їх досягнення.

Екскурсія у банк дозволить дітям у майбутньому не боятися складних фінансових операцій. Знати всі послуги, які надає банк, побачити структуру та організацію роботи установи зсередини.

Діти  розроблятимуть власні бізнес-плани, спираючись на свої вміння, зацікавлення та вимоги сьогодення.

Екскурсія на підприємство – найкраща мотивація юних підприємців до дії. Побачити як все працює насправді, побачити схему роботи успішного підприємства – мета екскурсії.

Вже знайома Вам гра «Грошовий потік» вкотре дає можливість поринути у світ справжніх емоцій та фінансових операцій.

На підсумковому занятті узагальнимо знання у грі брейн-ринг, а також кожен ділитиметься своїми емоціями, почуттями та отриманим досвідом. Що вже вдалося зреалізувати, а що поки у планах. Кожен, хто пройшов курс, отримає сертифікат.

Даний курс – ставить акценти на правильному поводженні з грішми, розумінні основних фінансових термінів, вмінні аналізувати та планувати власний та сімейний бюджет, постановці і досягненню фінансових цілей, розвитку підприємницьких навичок. Однією із відмінних складових курсу є економічно-ділові ігри та екскурсії. Загалом уся програма розроблена так, щоб дитина, отримуючи знання і навички, змогла втілити їх у своєму житті.

Знання фінансової грамотності виробить звички фінансово успішної людини.

Що учасник отримає після проходження курсу «Фінансова грамотність»
  • Зрозуміє сутність і функції грошей;
  • Навчиться аналізувати та планувати бюджет;
  • Отримає знання про базові поняття фінансів;
  • Познайомиться з банківською системою через екскурсію;
  • Розвине навики підприємництва, адже зможе спланувати, закупити, приготувати і продати власні страви;
  • Через 4-х годинну фінансову гру «Кешфлоу» зможе спробувати себе представником усіх соціальних верств.
  • Рівень 2. Фінансовий успіх

    План навчання

    Учасники курсу визначають, що необхідно для того, щоб стати фінансово-успішною людиною, вчаться планувати свої фінанси за допомогою Savvy-планерів, досягати поставлених цілей.

    Діти вчаться не просто мріяти, а ставити реальні та досяжні цілі за SMART – технологією, працювати із листками візуалізації, долати перешкоди, отримують навики ведення власного бюджету.

    Визначаємо схильність кожного учасника відкладати виконання завдань «на потім» (на останній день), визначаємо шляхи подолання прокрастинації та перфекціонізму (неприйняття неідеального результату).

    «Кеш-флоу» – це дуже корисна гра, яка не є простою розвагою. Це проект, який змусить кожного думати і вирішувати складні фінансові завдання.Її метою є розвиток фінансового інтелекту. Гра, яка дозволяєкожному учаснику відчути себе справжнімбізнесменом, розвинути свої навички і приготуватися до реальної фінансової діяльності в майбутньому.

    Діти в ігровій формі знайомляться із поняттями корисності товарів і послуг, попиту і пропозиції, лінії бюджетних обмежень. Аналізують як ці фактори впливають на поведінку споживача, вчаться враховувати їх при плануванні свого бюджету.

    Учасники визначають реальну величину своїх заощаджень з врахуванням інфляції, визначають оптимальний спосіб зберігання заощаджень. Аналізують розмір мінімальної заробітної плати та прожиткового мінімуму в Україні.

    Діти ознайомлюються із потенційними ризиками покупок у інтернет-магазинах, визначають кінцеву вартість з врахуванням доставки, порівнюють покупки в звичайному магазині і у інтернет-магазині,формують алгоритм здійснення покупки і продажу обраного ними товару в інтернеті. (Діти виготовляють власний товар, який потім з допомогою тренера (або батьків) виставляють на продаж у інтернеті (OLX, Скриня, сторінка у фейсбуці тощо).

    Розглядаються ситуації, як правильно позичати гроші; як поводитися із боржником, що відмовляться сплачувати борг; і як поводитися самому, коли ти хочеш відтермінувати сплату боргу. Вивчаються правила фінансового етикету, коли ти запрошуєш і коли тебе запрошують у певний заклад (кафе, кіно, побачення тощо).

    Учасники вчаться виявляти фальшиві гроші, обраховувати чи вигідно зберігати заощадження у іноземній валюті, виявляти приховані платежі при купівлі товару у розстрочку, розглянуть ситуації, як не стати жертвою аферистів з грошима.

    Кожна дитина має можливість заробити реальні гроші, виконавши нескладну роботу на запропонованому підприємстві. Учасники проводять аналіз затрачених зусиль і отриманого заробітку, усвідомлюють цінність зароблених коштів.

    Учасники аналізують наскільки вдалося їм досягнути цілі, поставленої на початку курсу, узагальнюють пройдений матеріал, змагаючись у командах. В кінці заняття діти отримають сертифікати і матимуть можливість пройтися по «червоній доріжці» як фінансово-успішні люди.

    Мета курсу – навчити ставити і досягати фінансові цілі. Навчитись планувати власні фінанси та аналізувати витрати. Аналізуємо поняття зарплати та вчимось заробляти власні кошти.
    Що учасник отримає:
    • Навчиться створювати карту фінансових цілей;
    • Навчиться планувати та виконувати власні фінансові задачі;
    • Навчиться заробляти кошти і розуміти цінність зароблених коштів;
    • Досягне власної фінансової цілі

    Рівень 2.2 Проектний менеджмент

    План навчання

    Заняття дасть відповіді на основні запитання, які виникають при роботі з проектами. Проаналізує джерела фінансування. Формується команда, яка працювати над власним проектом.

    Аналізуються ідеї, формується мета. Початок написання проекту.

    Розглядаються місія, програма, стратегія. Дані поняття прописуються і співвідносяться з реальними конкурсами. Пишеться заявка.

    Формулювання проблеми – один із найважливіших етапів написання проекту. Це заняття розкриває специфіку написання проблематики і опис цільових груп.

    Практично аналізуємо і прописуємо людей, задіяних в проекті, класифікуємо їх. Починаємо розробляти план проекту.

    Практичне заняття, яке передбачає написання плану проекту командами.

    Пункт написання проекту, який розкриває тонкощі та підводні камені, про які зазвичай проектанти забувають. Тому занятті на аналізується пункт поширення інформації.

    Заняття розкриває основні пункти написання бюджету і передбачає створення бюджету для власного проекту.

    Аналізуються поняття моніторингу та оцінки. Рівні моніторингу. Вчимося аналізувати проекти.

    Підсумкове заняття, яке передбачає узагальнення отриманих знань через тестування.

    Заняття – самостійна робота в командах, адже передбачає створення презентації та завершення підготовки проекту.

    Завершальне заняття передбачає презентацію власних проектів для конкурсного журі і визначення переможців.

    Мета: дізнатись про специфіку написання проектів, навчитись писати проект, написати власний проект з можливістю реалізації. Курс є теоретично-практичним, адже основні моменти написання проектів роз’яснюються і одночасно пишуться учасниками, що несе подвійну цінність, адже слухачі навчаються на власному досвіді.
    Вік учасників 14+, 21+.

    Микола Смолінський

    Ольга Горкавчук

    Подивіться інші наші курси